Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés

📦 Hogyan adhatok le rendelést?

A gardino.hu weboldalon válaszd ki a terméket a "Kiválasztom" gombbal, a termékképre vagy a termék megnevezésére kattintva. Amennyiben több variáns is létezik a termékből (pl. szín, méret, kiszerelés), válaszd ki a neked megfelelőt. Arra figyelj, hogy nem a termékképeknél, hanem a kis színjelölő négyzetekkel tudsz színt választani, és a többi lehetőséget is a termék neve alatti részben tudod kiválasztani. Ezt követően add meg a mennyiséget, és kattints a "Kosárba rakom" gombra. Amennyiben más terméket is vásárolnál, a felugró ablakban válaszd a "Vásárlás folytatása" lehetőséget, ha mást nem szeretnél, akkor pedig a "Tovább a fizetésre" opciót. Töltsd ki az adataidat, válassz szállítási és fizetési módot. Amennyiben van kuponkódod, írd be a "Kedvezménykód" mezőbe. Ha már korábban vásároltál nálunk és regisztráltál, nem kell minden adatot kitöltened, válaszd a "Bejelentkezés/Regisztráció" lehetőséget az oldal felső részén. Ha még nem vásároltál nálunk, de szeretnéd elmenteni az adataidat, akkor pipáld be az "Adatok mentése legközelebbre" jelölőnégyzetet. Ha minden kész, kattints a "Rendelés elküldése" gombra.

📦 Mi a teendő, ha több darabot szeretnék rendelni egy termékből, de a termékoldal szerint kevesebb darab van csak raktáron?

Amennyiben csak kisebb mennyiséget látsz a termékoldalon készleten az adott termékből, mint amennyire szükséged lenne, írj nekünk a segitunk@gardino.hu-ra, hogy melyik termékből, milyen mennyiséget szeretnél rendelni, vagy add le a rendelésedet a rendelkezésre álló darabszámmal, és a megjegyzésbe írd be, hogy összesen hány darabra lenne szükséged.



📦 Mi a teendő, ha nagyobb tételben szeretnék vásárolni bizonyos termékből (pl. virágláda)?

Amennyiben jelentősen nagyobb mennyiséget szeretnél rendelni egy termékből, ami nincs készleten, vagy csak pár darab van belőle, vedd fel velünk a kapcsolatot a segitunk@gardino.hu e-mail címen keresztül. Mindenképp írd meg, hogy melyik termékből, hány darabra lenne szükséged, és add meg a címedet is, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy milyen kiszállítási megoldással tudjuk neked elküldeni a szállítmányt.


📦 Honnan tudom, hogy van-e raktáron az adott termék?

A termékoldalon válaszd ki a kívánt színt, méretet (amennyiben több variáns is létezik a termékből), ezt követően a termék ára alatt láthatod majd, hogy hány darab termék van raktáron az adott termék típusból.



📦 Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?

Amennyiben céges számlát kértél, és átutalással fizetted, előlegszámlát küldünk még a kiszállítás előtt, majd nullás végszámlát kiküldés után, ami hivatkozik az előlegszámlára. Minden más esetben kiszállítás után fogod megkapni a számlát.

📦 Hogyan igényelhetek céges számlát?

A megrendelés leadásánál válaszd a "Cég" lehetőséget, add meg az adószámodat. Erre mindenképp szükségünk lesz, mivel a cégnév alapján nem társítja automatikusan a rendszer az adószámot! A következő oldalon a szállítási cím megadása és a fizetési mód kiválasztása után tudod megadni a céghez tartozó számlázási címet, amennyiben az különbözik a szállítási címtől.

📦 Hol van a megjegyzés?

A rendelésed leadásánál van lehetőséged megjegyzést írni a szállítással, különleges kérésekkel kapcsolatben. A megjegyzés mezőt a kosár megtekintését követően a “Tovább a fizetésre” gombra kattintva találod a kosár összesítőnél a jobb oldali mezőben. Ha megjegyzést írsz, ne felejtsd el továbblépés előtt megnyomni a “Mentés” gombot! Ha már a rendelési összesítőnél, szállítási és kapcsolattartási adatok megadásánál jut eszedbe, hogy szeretnél megjegyzést írni, egyszerűen lépj vissza a böngésződ előző oldalra léptető nyilának segítségével. Ne aggódj, a már kitöltött adataid nem fognak elveszni! 🙂

📦 Mit írjak a megjegyzés részbe a megrendelésnél?

A megjegyzés mezőben tudod jelezni a szállítási címmel kapcsolatos tudnivalókat, illetve a kiszállítással kapcsolatos különleges kéréseket (például “18-as kapucsengő”, “kaputelefon nem működik”, “Virág Cukrászda”, “jövő kedd előtt nem tudom átvenni”, “3 darab virágládát tudtam rendelni, de 30-ra lenne szükségem”)

📦 Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Amennyiben még nem nyomtál rá a "Rendelés elküldése" gombra, gond nélkül te is változtathatsz a megrendeléseden, ehhez lépj vissza a böngészőben, vagy kattints a kosár ikonra a kosár szerkesztéséhez. A kosaradból eltávolíthatsz termékeket az "Eltávolít" lehetőséggel, a +/- gombokkal módosíthatod a megrendelt termékek számát, a webshopban böngészve pedig hozzáadhatsz további termékeket.

Amennyiben már leadtad a rendelésedet, írj nekünk a segitunk@gardino.hu-ra. Fontos tudni, hogy a szállítás napján, már nem tudunk módosítani a rendelés tartalmán.

📦 Kapok visszaigazolást a rendelésről?

Igen, a rendelés leadását követően automata e-mailt kapsz a rendelés részleteivel. Amennyiben nem kaptál ilyet, mindenképp jelezd a segitunk@gardino.hu e-mail címen keresztül.

📦 Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?

Amikor a futárszolgálat átveszi rendelésre a csomagodat, kapsz egy e-mailt róla. A csomagodat legkorábban az ezt követő napon fogják kiszállítani, erről újabb értesítést küldenek majd. Külön követőkódot nem fogsz kapni a rendeléshez.

📦 Hogyan használhatom fel a kuponkódomat?

A kuponkódot a megrendelésnél a "Kedvezménykód" mezőbe (jobb oldali oszlop) beírva és a "Beváltás" gombra kattintva tudod érvényesíteni. Ezt követően már a kedvezményes végösszeget fogod látni. fontos, hogy csak akkor látod majd a teljes rendelés végösszegét, ha már a szállítási adatokat is megadtad, mert ez alapján kalkulál szállítási díjat a rendszer.

Fizetés

💸 Milyen fizetési módokat fogadtok el?

A rendelésedet kifizetheted azonnali online bankkártyás fizetéssel, átutalással és készpénzes vagy bankkártyás utánvéttel is. Ezen kívül rendelkezésre áll részletfizetési lehetőség is, aminek a részleteit itt találod: Gardino Részletfizetés

💸 Biztonságos az online fizetés nálatok?

Igen, biztonságos és 100%-ig titkosított a bankkártyás fizetés.

💸 Milyen bankkártyával tudok fizetni az oldalon?

Az alábbi bankkártya típusokat fogadjuk el: MasterCard, Visa, Amex, Discover, JCB

💸 Hogyan tudok részletfizetéssel fizetni?

A részletfizetést a rendelésed kifizetésénél tudod igényelni a részletfizetés opció választásával. Erősítsd meg a telefonszámod egy SMS-ben kapott jelszóval. Adj meg néhány adatot magadról, hogy rendszerünk el tudja készíteni a szerződést. Oszd meg bankszámla történetedet elektronikusan. Ne aggódj, a bankkártya adataid nem kerülnek illetéktelen kezekbe, a bank csupán a hitelbírálat miatt kell, hogy ellenőrizze, hogy ide érkezik a fizetésed. Ezt követően fogadd el a szerződést, és írd alá SMS kóddal. Bankkártyáddal fizesd ki az első részletet. Amennyiben akár az adatok kezelésével, akár a folyamattal kapcsolatban van kérdésed vagy elakadtál, keresd az Instacash ügyfélszolgálatát.

💸 Milyen ütemben kell fizetnem részletfizetés esetén?

A részletfizetésnél az önerő a végösszeg 50%-a, a fennmaradó összeget két részletben tudod kifizetni (a futamidő 2 hónap).

Mekkora összegű vásárlásnál vehető igénybe a részletfizetés?

Minimum 50.000 forint, maximum 500.000 forint összértékű vásárlásokra vehető igénybe.

💸 Milyen költségei vannak a részletfizetésnek?

A részletfizetés kamatmentes, a kezelési költség és THM egyaránt 0 %. Csak akkor merülhet fel költséged, ha több, mint 30 napot késel egy részlet megfizetésével, ilyen esetben behajtási csapat kezelésébe kerül az ügyed, és ezért 15.000 Ft-os díjat kell fizetned.

Honnan tudhatom, hogy megfelelek a részletfizetési lehetőség feltételeinek?

A bírálat a részletfizetési opció választását követően kb. 7 perc alatt, azonnal végbemegy, és egyből megtudod, hogy tudsz-e ezzel a lehetőséggel élni.

💸 Hol tudok bővebben tájékozódni a részletfizetésről?

Ezen az oldalon minden információt megtalálsz: Gardino Részletfizetés


Szállítás

🛻 Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás összege függ attól, hogy hova és mit rendelsz. Azt, hogy pontosan mennyibe kerül a rendelésed kiszállítása, a rendelés leadásánál a cím beírását követően fogod látni.

🛻 Mekkora összegtől ingyenes a kiszállítás?

100 000 Ft összegű rendelés esetén a kiszállítás ingyenes (kivéve esővízgyűjtők és raklapos termékek).

🛻 Mennyi idő a kiszállítás?

Normál rendelésedet 1-2 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha délelőtt rendelsz, akár már másnap örülhetsz a csomagodnak, azonban minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy 1-2 nappal hosszabbra nyúlik a kiszállítás ideje. Raklapos rendelésedet általában 2-3 munkanap alatt juttatjuk el hozzád, de ilyen esetben mindig felvesszük veled a kapcsolatot a megadott telefonszámon.

🛻 Mit jelent számomra a raklapos kiszállítás?

A raklapos szállításra nagyobb terjedelmű termékek kiszállításánál van szükség (pl. tüzelőanyag, több esővízgyűjtő, stb.). Ez számodra csupán annyit jelent, hogy általában 1-2 munkanappal hosszabb szállítási idővel kell számolni, mint hagyományos kiszállítás esetén. Amikor sikerült egyeztetnünk a kiszállító partnerrel, minden esetben telefonon felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, hogy a kiszállítás dátumát egyeztessük, ezért ügyelj rá, hogy olyan telefonszámot adj meg a megrendelésnél, amin elérünk napközben.

🛻 Személyes átvételre van lehetőség?

Személyes átvétel nagytarcsai raktárunkban lehetséges 100 000 Ft feletti, és/vagy esővízgyűjtőt, nagyobb terjedelmű terméket tartalmazó, előre kifizetett rendelés esetén. Ha ezt választod, írj nekünk a segitunk@gardino.hu e-mail címre még a megrendelés leadása előtt. A rendelés leadása utánn felvesszük veled a kapcsolatot, és megbeszélünk egy számodra kedvező időpontot az átvételre.

🛻 Külföldre is szállítotok?

Sajnos jelenleg csak magyarországi címre vállalunk szállítást.

Garancia, elállás

🔒 Mennyi ideig érvényes a garancia?

10.000 Ft és 250.000 Ft közötti termékek esetén 2 év, 250.000 Ft feletti termékek esetén 3 év jótállást vállalunk a termékekre.

🔒 Mi a teendő, ha sérülten érkezik a termék?

Amennyiben a termék sérülten érkezik, és ezt már a kiszállításnál látod, utasítsd vissza az átvételt és jelezd a problémát ügyfélszolgálatunknak. Amennyiben átvételt követően derült ki a sérülés, írj ügyfélszolgálatunknak (segitunk@gardino.hu). Írd meg a termék nevét, és csatolj képet is a sérülésről, mi azon leszünk, hogy minél hamarabb megoldjuk a problémát.

🔒 Hogyan tudok elállni a rendelésemtől vagy az abban szereplő tételtől?

A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ez esetben minél hamarabb írj nekünk a segitunk@gardino.hu e-mail címre, hogy ha lehet, ne küldjük ki neked fölöslegesen. Írd meg, hogy melyik termék(ek)ről van szó. A könnyebb beazonosítás miatt kérjük, hogy azt az e-mail címet használd, amiről a rendelést leadtad. A csomagot futárunk fogja felvenni a megadott címen, vagy behozhatod nagytarcsai raktárunkba személyesen is (ezzel kapcsolatban mindenképp egyeztess ügyfélszolgálatunkkal). Amennyiben a terméket még nem használtad, hibátlan állapotú, a raktárba visszaérkezését és készletre vételét követően visszautaljuk a termék árát.

🔒 Nem kaptam meg az egyik terméket, pedig a megrendelés összesítőmben szerepel a tétel. Mit tegyek?

Minél hamarabb írj nekünk a segitunk@gardino.hu-ra. A leveledbe írd bele a rendelés számát és a kimaradt tétel megnevezését is, mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot és igyekszünk minél előbb pótolni a hiányt.

🔒 Kimaradt egy alkatrész a rendelt termékhez. Mit tegyek?

Minél hamarabb írj nekünk a segitunk@gardino.hu-ra arról az e-mail címről, amit a rendelés leadásánál használtál. A leveledbe írd bele a rendelés számát és a kimaradt tétel megnevezését is, mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot és igyekszünk minél előbb pótolni a hiányzó alkatrészt.

🔒 Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket, ha mégsem szeretném megvásárolni?

A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ez esetben írj nekünk a segitunk@gardino.hu e-mail címre, írd meg, hogy melyik termék(ek)ről van szó. A csomagot futárunk fogja felvenni a megadott címen, vagy ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban behozhatod nagytarcsai raktárunkba személyesen is. Amennyiben a terméket még nem használtad, hibátlan állapotú, a raktárba visszaérkezését követően visszautaljuk az árát.

Termékcsere és termék visszaküldés

🔄 Hogyan működik a termékcsere és a visszaküldés?

Amennyiben a termék nem felel meg, vagy szállítás során sérült, írj nekünk a segitunk@gardino.hu-ra. Próbáld meg minél részletesebben leírni a problémát, amennyiben sérült termékről van szó, ne felejts el fényképet is csatolni a levélhez. Ha még nem használt, hibátlan állapotú terméket szeretnél cserélni, szintén vedd fel velünk a kapcsolatot és írd meg, hogy melyik termékre cserélnéd. Fogunk küldeni egy díjbekérőt az új termékkel kapcsolatban, ezt egyenlítsd ki. Ezután a futár kiviszi az új terméket és egyúttal felveszi a korábban kiküldött terméket is. A régi termék raktárra vételét követően annak árát visszautaljuk neked.

🔄 Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunkat a segitunk@gardino.hu e-mail címen keresztül éred el, illetve hétköznap hétfőtől csütörtökig 9:00 - 17:00-ig és pénteken 9:00 - 14:00-ig az alábbi telefonszámon keresztül is: +36 30 495 5761.



Együttműködési lehetőség

🤝 Önkormányzatok részére igénybe vehető kedvezmény nagyobb rendelés esetén?

🤝 Fit-out cégként igénybe vehető kedvezmény nagyobb rendelés esetén?

Hírlevél

📩 Hogyan tudok a hírlevélre feliratkozni?

A rendelés leadásánál pipáld be a "Értesítést kérek e-mailben a hírekről és az ajánlatokról" jelölőnégyzetet, vagy a gardino.hu főoldalán a jobb felső sarokban kattints az "Iratkozz fel hírlevelünkre" lehetőségre. Az oldal aljára görgetve, a láblécben is megtalálod a feliratkozási lehetőséget. Add meg e-mail címedet, nevedet, és válaszd ki az érdeklődési köreidet. A feliratkozást követően ne felejtsd el megerősíteni a feliratkozási szándékodat az e-mailben kapott visszaigazolásban szereplő gombra kattintva.

📩 Meg kell erősítenem a feliratkozásomat?

Igen, a feliratkozást követően fogsz kapni tőlünk egy e-mailt, ebben a levélben találsz egy “Igen, fel szeretnék iratkozni.” gombot, erre kell kattintanod a megerősítéshez.

📩 Nem kaptam visszaigazoló levelet a feliratkozásomról. Mit tehetek?

Érdemes megnézni a spam vagy a promóció mappát, bizonyos levelezőrendszerek szűrőjén sajnos fennakadhat a hírlevél. Ilyen esetben érdemes beállítani, hogy legközelebb már egyből a beérkező levelek közé érkezzen.

📩 Milyen gyakran fogok hírlevelet kapni?

Általában heti egy levelet küldünk a legfrissebb akcióról vagy kertészeti tippekről.

📩 Nem szeretnék több hírlevelet kapni. Mit tehetek?

Minden hírlevél alján találsz egy leiratkozó linket, kattints erre, és erősítsd meg a leiratkozásodat. Ezt követően nem fogsz több e-mailt kapni tőlünk.

📩 Le szeretnék iratkozni a hírlevélről, rá is kattintottam a leiratkozásra, de valamiért továbbra is kapom a leveleket. Mit tehetek?

Amennyiben nem tudtál leiratkozni, írj nekünk a segitunk@gardino.hu-ra, és manuálisan leiratkoztatunk a listáról.

Kupon, hűségrendszer

🎁 Mikor kapom meg a feiratkozásért járó kuponomat?

A kupont e-mailben fogod megkapni azután, hogy az e-mail címedet megerősítetted. Az “Üdv a Gardino-nál🤗” tárgymezővel rendelkező e-mailben fogod megtalálni a kuponodat.

🎁 Hogyan tudom felhasználni a feliratkozásért járó kuponomat?

A kuponkódot a kosár véglegesítését közvetlenül megelőzően a "Kedvezménykód" mezőbe (jobb oldali oszlop) beírva és a "Beváltás" gombra kattintva tudod érvényesíteni. Ezt követően már a kedvezményes végösszeget fogod látni.

🎁 Meddig tudom felhasználni a feliratkozásért járó kuponomat?

A feliratkozásért járó 2000 Ft-os kupont 14 napon belül tudod felhasználni.

🎁 Nem működik a kuponkódom. Mit tegyek?

Először is ellenőrizd, hogy a kuponkódod érvényes-e. Bizonyos kuponoknak, pontoknak van lejárati idejük, így ezen a határidőn túl már nem lehet őket érvényesíteni. A legtöbb kupon csak egyszer váltható be, ha már korábban felhasználtad, az szintén problémás lehet. Azt is nézd meg, hogy jól írtad-e be a kuponkódot (kis-és nagybetűk, nincs benne felesleges szóköz). Ha ezeket rendben találtad, és a böngészőt frissítve sem tudtad érvényesíteni a kupont, akkor írj ügyfélszolgálatunknak a segitunk@gardino.hu e-mail címre.

🎁 Hogyan tudok csatlakozni a hűségprogramhoz?

Nagyon egyszerű: készíts egy gardinos fiókot, majd jelentkezz be fiókodba. Innentől minden vásárlással, értékeléssel gyűjthetsz pontokat.

🎁 Milyen előnyökkel jár a hűségprogram?

A hűségrendszer tagjaként vásárlásaiddal és értékeléseiddel pontokat gyűjthetsz, amiket különböző címletű (3500-, 7000-, vagy 14000 Ft értékű) vásárlási kedvezményre válthatsz. Vásárlás esetén minden 1000 Ft után 50 pontot írunk jóvá, a szöveges értékelésekért 250, a képes értékelésekért 500 pont üti a markodat. Ráadásul ha képes értékelést küldesz, minden évben részt vehetsz sorsolásunkon is, ahol a teljes rendelésed árával megegyező értékű vásárlási utalványt nyerhetsz.

🎁 Hogyan tudom a hűségpontjaimat felhasználni?

Kattints a PONTJAIM fülre a bal alsó sarokban. Ha elég pontot összegyűjtöttél, kattints a VÁLTSD BE A PONTJAIM feliratra, majd kattints a beváltás gombra.

🎁 Meddig használhatóak fel a pontjaim?

Pontjaid a gyűjtés napjától számítva 365 nap múlva elévülnek. Erről küldeni fogunk neked értesítő emailt is, hogy ne érjen váratlanul.


Ne feledd, hogy a termék leírásában megtalálod a termékkel kapcsolatos részleteket.


Az elégedettséged a mi célunk, és a Gardino mindig arra törekszik, hogy ne csak a termékek minőségében, hanem a kiszolgálásban is a legjobbat nyújtsa. Ha bármilyen további kérdésed van, vagy egyedi kéréseid, javaslataid támadtak, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Örömmel állunk rendelkezésedre: segitunk@gardino.hu, vagy hétköznapokon (H-CS: 10-16:00, P: 10-14:00) +36 30 495 5761.


Köszönjük, hogy a Gardinot választottad, és várjuk, hogy részese lehessünk kerted virágzásának!